filter

FAQ

Mest stillede spørgsmål

Hvis du har et spørgsmål, kan du sandsynligvis finde svaret her i vores FAQs. Men, hvis du har brug for yderligere assistance, så send venligst en mail til team@meadowweb.com

Hvor sender I fra?

Alle ordrer sendes direkte fra vores butik og lager i Malmø, Sverige. Vi pakker alt i hånden, med kærlighed og omsorg (og nogle gange drevet af for meget kaffe).

Sender I til hele verden?

Ja, det gør vi!

Vi sender næsten overalt på planeten med FedEx — hurtigt, sikkert og fuldt sporbart. Vælg blot dit land ved kassen, så ser du tilgængelige forsendelsesmuligheder og omkostninger.

Hvis du er usikker på, om vi sender til din placering, så send os en e-mail på team@meadowweb.com — vi er glade for at tjekke for dig!

Hvilke forsendelsesmuligheder tilbyder I?

Inden for Sverige sender vi med DHL Freight. Til internationale ordrer bruger vi FedEx — enten Priority (hurtigt & premium) eller Economy (langsommere men lidt lettere for tegnebogen).

Estimerede leveringstider og forsendelsesomkostninger vises ved kassen.

Tilbyder I gratis forsendelse?

Det gør vi helt sikkert!

Sverige – Gratis forsendelse på ordrer over 2500 SEK

Europa – Gratis FedEx forsendelse på ordrer over 3000 SEK

Storbritannien - Gratis forsendelse på ordrer over 250 GBP

USA – Gratis FedEx forsendelse på ordrer over 400 USD

Canada - Gratis FedEx forsendelse på ordrer over 575 CAD

Skal jeg betale told eller importgebyrer?

Hvis du bestiller fra uden for EU, kan lokale toldafgifter, importskatter eller mæglergebyrer finde anvendelse. Disse opkræves af dit lokale toldkontor og er uden for vores kontrol. Tjek venligst med dem, hvis du er usikker.

Hvordan returnerer jeg noget?

Nemt — send os blot en e-mail på team@meadowweb.com inden for 14 dage efter modtagelse af din ordre.

Vi sender dig et betalingslink for returforsendelsesomkostningerne. Når det er betalt, sender vi dig en returforsendelsesetiket.

Vi anbefaler på det kraftigste at bruge vores etiket. Det er langt den sikreste og nemmeste måde at sikre, at din retur når frem til os — og undgår toldforsinkelser eller pakker, der ender på et fjerntliggende afhentningssted.

Hvor lang tid tager en returnering eller refusion?

Returneringer behandles inden for 7 arbejdsdage efter, at vi har modtaget dem. Refusioner til kort klares normalt inden for 1–2 dage. PayPal-refusioner kan tage op til 30 dage afhængigt af PayPals politik.

Kan jeg returnere udsalgsvarer?

Ja, absolut — så længe varen er ubrugt, i original stand, med mærker stadig på, og returneret inden for 14 dage.

Kan jeg returnere eller ombytte i butik?

Selvfølgelig. Kom bare forbi butikken med din vare og ordredetaljer.

Kan jeg ændre eller annullere min ordre?

Kontakt os på team@meadowweb.com så hurtigt som muligt. Hvis vi ikke har pakket og sendt den endnu, vil vi gøre vores bedste for at hjælpe.

Vil I genopfylde udsolgte varer?

Nogle gange ja, nogle gange nej. Du er velkommen til at sende os en e-mail og spørge — eller tilmeld dig genopfyldningsnotifikationer direkte på produktsiden.

Hvor kommer jeres produkter fra?

Vi udvælger omhyggeligt mærker fra hele verden — men det meste af det, vi har på lager, kommer fra Japan, Italien, Sverige, og andre steder, hvor håndværk stadig betyder meget.