filter

Vilkår & Betingelser

Vilkår & Betingelser

DU HAR RET TIL AT RETURNERE VARER KØBT 14 DAGE EFTER DU HAR MODTAGET DEM. DU KAN FÅ FULD REFUSION ELLER BYTTE DEM TIL NOGET ANDET. FRAGTOMKOSTNINGER VIL IKKE BLIVE REFUNDERET.

Her finder du al den information du har brug for, men hvis du har flere spørgsmål, tøv ikke med at kontakte os på team@meadowweb.com. Vores intention er at give dig et svar inden for 24 timer. Vi sender alle internationale ordrer med FedEx og alle svenske ordrer med DHL Freight. Ordrer afsendes på hverdage inden for 24 timer. Ekstraordinære tilfælde kan forekomme og vil i givet fald blive informeret via mail. Dog, under udsalgsperioder bliver vi overvældet med ordrer og e-mails, så vær tålmodig med os, da vi gør alt så hurtigt, vi kan. I stedet for at være stresset over, at du ikke har modtaget dit trackingnummer inden for vores sædvanlige 24 timer, vær glad for at du fik noget til en god pris!

At bestille hos Meadow er meget nemt. Vælg blot det produkt og den størrelse, du gerne vil købe, og klik køb. Når du er færdig med at shoppe, skal du blot gå til indkøbskurven. I indkøbskurven kan du foretage ændringer i dine ordrer. Hvis du er tilfreds, skal du udfylde dine leveringsoplysninger og betalings- og leveringsmetode. Efter ordren er blevet behandlet af os, vil du modtage en ordrebekræftelse med de produkter, du har bestilt, sammen med dine adresseoplysninger. Hvis du ønsker at foretage ændringer i din ordre efter at have modtaget bekræftelsen, bedes du sende os en e-mail.

Du er altid velkommen til at besøge vores butik i Malmø. Alt, hvad der er i webbutikken, har vi i butikken i Malmø. Dette er adressen:

Meadow
Stora Nygatan 27a
21137 Malmø, Sverige

Åbningstider:
Fredage: 12.00 - 18.00
Lørdage: 11:00 - 15:00

Forsendelse

Til international forsendelse bruger vi Fedex Priority for den premium forsendelsesoplevelse og Fedex Economy, hvis du ikke har noget imod at vente lidt længere, valget er dit!

Internationale kunder uden for EU (Europæiske Union), bemærk venligst, at I nogle tilfælde kan blive underlagt told, importskat eller mæglergebyr, når I bestiller fra os, tjek venligst med jeres lokale toldkontor for jeres lokale regler og regulativer.

Du kan også vælge "Afhentning i butik". Vi vil pakke dine varer, og du kan simpelthen komme til butikken i Malmö og hente det i åbningstiden. Glem ikke et foto-ID, når du henter det. Ordrer, der ikke afhentes inden for 7 dage, vil automatisk blive annulleret og refunderet.

Forsendelsesomkostninger

USA:
Gratis Fedex Priority forsendelse ved ordrer over 4000 SEK
Fedex Priority 20 USD (1 - 3 arbejdsdage)
Fedex Economy 18 USD (3 - 7 arbejdsdage)

UK:
Gratis Fedex Priority forsendelse ved ordrer over 3000 SEK
Fedex Priority 15 GBP (1 arbejdsdag)
FedEx Economy 9 GBP (3 - 7 arbejdsdage)

Sverige:
Gratis forsendelse ved ordrer over 2500 SEK
DHL Freight 80 SEK (1 - 2 arbejdsdage)

Europa:
Gratis Fedex Priority forsendelse ved ordrer over 3000 SEK
Fedex Priority 190 SEK (1 arbejdsdag)
Fedex Economy 120 SEK (3 - 7 arbejdsdage)

Canada:
Gratis Fedex Priority forsendelse ved ordrer over 4000 SEK
Fedex Priority 30 CAD (1 - 3 arbejdsdage)
Fedex Economy 26 CAD (3 - 7 arbejdsdage)

Australien & New Zealand:

Fedex Priority 400 SEK (2 - 4 arbejdsdage)

Resten af verden:
Fedex Priority 450 SEK (2 - 4 arbejdsdage)

Betalinger

  • Kreditkortbetaling
    Vi accepterer de fleste store kredit- eller debetkort, herunder Visa, Mastercard, Maestro, Amex og så videre. Alle betalinger foretages i et højt sikret miljø for gensidig beskyttelse mod svindel.
  • Paypal
    Vi accepterer betalinger via PayPal. PayPal er en sikker og hurtig måde at overføre penge på. Du skal have en konto på PayPal for at foretage overførslen. Når du har klikket på "bekræft" i indkøbskurven, vil du automatisk blive linket til PayPals hjemmeside, hvor du foretager pengeoverførslen. Du vil få en kvittering, så snart overførslen er gennemført. Der er ingen ekstra gebyrer ved betaling med PayPal.
  • Klarna
    Klarna er en førende global betalingstjeneste, der tilbyder smartere, mere fleksible betalingsløsninger til over 90 millioner aktive kunder og mere end 250 000 butikker i 17 lande.

Returneringer Indenfor EU

Du har ret til at returnere en vare indenfor 14 dage efter modtagelsen for fuld refusion af varens pris. Returneringsomkostningerne dækkes af kunden. Forsendelsesomkostninger vil ikke blive refunderet, og hvis du simpelthen ikke accepterer eller afhenter din levering, og den bliver sendt tilbage til os, vil vi trække disse returneringsomkostninger fra refusionen. Vi tilbyder ikke gratis returnering, fordi du har ombestemt dig. Du har absolut ikke lov til at bruge skoæsken som postpakke, når du returnerer sko. Efter tilfredsstillende inspektion af dine returnerede varer vil vi udstede en refusion for varen ved modtagelse. Refusionen vil blive udført indenfor 30 dage. Hvis du ønsker et nyt produkt, er det vigtigt, at du sender os en e-mail, så vi kan sætte det til side og reservere det til dig.

Note: Lædersko med folder/rynker på grund af brug vil ikke blive refunderet.

Send din returvare til
Meadow
Stora Nygatan 27a
21137 Malmø
Sverige

Hvis du har spørgsmål, tøv ikke med at kontakte os på:
team@meadowweb.com

Vi vil hjælpe dig med eventuelle spørgsmål, du måtte have. For at reklamere et produkt, kontakt os venligst på team@meadowweb.com. Hvis det er muligt, vil vi erstatte produktet. Hvis vi ikke er i stand til at erstatte produktet eller afhjælpe fejlen, vil vi refundere pengene. Hvis du kan sende et fotografi af skaden/fejlen, vil dette fremskynde processen. Når vi har modtaget produktet og godkendt reklamationen, vil du blive informeret, og et nyt produkt sammen med kompensation for returneringsomkostningerne vil blive sendt til dig, eller vi vil refundere dig for produktet og returneringsomkostningerne.

Skadede eller defekte produkter skal rapporteres til os indenfor 24 timer efter modtagelsen af produktet.